ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette er litt pinlig, men jeg finner ikke noe sted hvor de har annonsert dette: http://www.gamer.no/artikler/mystisk_plays...avsloring/54180 ... noen som vet hvor det er? Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lørdag 26. juli kommer jeg til å gi dere to hint, sier skribenten på Playstation Lifestyle. Dette du mener? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Nei, det er dette jeg mener: "Det er noe som ulmer på internett i dag. Ryktene om at et helt nytt og eksklusivt Playstation 3-spill skal annonseres den 3. august" Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Åja, leste litt for fort der, glemte at det er den 3. august i dag. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Mhm. Og hvis du går in på countdownen http://www.timeanddate.com/counters/custom...sec=10&p0=0 så er dem litt seint ute. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 leste et sted at det var et spill som hette hardware 2.0, men vet ikke om det stemmer.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hardware 2.0? Dette er spillet som skal overgå Killzone 2 og Infamy? Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hvis du leser noen av de nederste trådene på playstationlifestyle bloggen så ser det sånn ut ja, men hemmeligheten skal vel være avslørt nå på denne tiden? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) *Update* AfterLife has announced the game and given some details on the upcoming title. For more information follow the link below New information about NEW PS3 exclusive Spør du meg har de glemt å oppdater linken til annonseringen. Men, spillet ble altså avlørt før 3. August, det ble avslørt 24 July. Every gaming forum is waiting impatiently for the new exclusive game information (which was supposed to be announced August 3rd), today I’m honored to announce the following game: (please note that it is a concept name, and still can be different when it comes out) Hardware 2. Og som Coax- skriver så var det Hardware 2 Avsløringen Endret 3. august 2008 av StalkerPrime Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Det er ennå midt på dagen i store deler av Amerika. Så hvis avsløringen skal komme derfra er det fortsatt tid igjen. Edit: Se der ja. Da var det visst avslørt allerede. Endret 3. august 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Spillet hørtes ikke værst ut iallefall.. Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 you can even just kill your enemies by letting an apartment building crash into them. The damage will be unbelievable because everything is linked together, when you destroy a building it can crash onto another building and get damaged realistically. Dette hørtes veldig bra ut! Får bare håpe dette blir noenlunde bedre gjennomført en bad company sitt forsøk. (Ikke det at bad company var dårlig) Lenke til kommentar
Agg Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Var dette den store annonseringen, som skulle være alle annonseringers mor? En oppfølger til et PS2-spill som svært få har fått med seg? Ingen trailer, ikke engang screenshots, bare en post på Playstationlifestyle.net? Mildt sagt skuffende. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Dette skulle liksom være større enn alt? Gi meg en remake av FF VII, så skal jeg være enig at det blir helt brutalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå