Flin Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Går det bra å bytte ut hovedkoret med ASUS P5K SE, P35? Det har nemelig amentio på lager og det er jo til og med billigere. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ville tatt meg råd til å kjøpe et P45 kort uten at det egentlig har så mye å si Lenke Lenke til kommentar
Unin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Eg er frekk nok til å ta meg til rette i denne tråden, korleis vil denne vere i forhold støy? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Egentlig ganske meningsløst å kommentere, da meningene vil strekke seg fra en tornado til stille. Er da stille PSU, hovedkortet er passivt, viftene kan reguleres, orginalkjøleren til Intel støyer ikke så fryktelig, alle 4870 kort styer vel likt, nesten lydløs harddisk. Så svaret er vel forholdsvis stillegående. Om du oppfatter det slik er da et åpent spørsmål. Om fokuset ligger på støy og du har pengene kan det gjøres bedre. Lenke til kommentar
Unin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 får sjå til å opne meg ein ny tråd, ingen grunn til å hijacke den her med alle mine innspel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå