Gå til innhold

Radeon 9700 problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har ett sapphire radeon 9700 atlantis kort. Når jeg kjører spill så er det noe rart som skjer, spillene går helt glatt så det er ikke noe problem med ytelsen, så her kommer problemet: i counter strike når jeg beveger meg så ser jeg en linje som scroller nedover skjermen min ,den er gjennomsiktig funker nesten som ett forstørrelses glass.. I andre spill scroller ikke linjen men den er midt på skjermen . dette skjer bare når jeg snur meg til venstre eller høyre.. grafikken forflyttes lissom litt til den siden jeg beveger meg mot .. jeg ser tydelig linjene når jeg snur meg , men ikke om jeg beveger meg bare fremover eller bakover.. jeg skjønner ikke hva det er .. blir GAL av dem.. har prøvd å oppdatere drivere men det hjelper ikke .. har prøvd catalyst 3.0, 3.1, 3.2 og de som fulgte med kortet uten hell. noen som har samme problem ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Um ja, skru på Vsync...

Bruk av DVI adapteren fikser ingenting... Det er kanskje verre å bruke den, siden da må signalet gjennom fler hindringer før sitt endelige mål...

Setting av res til 800x600 in Windows og ikke installer CS over 1.4? Ja... sure Ken. Man vil som regel ha lyst til å spille den nyeste CS versjonen... Og setting av Windows res til 800x600 må jo være helt forjævlig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...