Ville Vonca Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Min første tanke var: "Ja, det hadde vært gøy." Men nei ... Det er egentlig mer gøy at det er noe jeg kan oppleve når jeg er i utlandet. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kva er gøy med Starbucks? Forstår ikkje fascinasjonen... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kva er gøy med Starbucks? Forstår ikkje fascinasjonen... Bredere utvalgt av kaffe enn din nærmeste kaffeautomat som står i ett hjørne på din lokale Narvesen kiosk og lukter spy? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Meeeh. Jeg kommer nok til å klare meg med kaffebaren på studentbiblioteket i Bergen. God kaffe til en rimelig penge. Men Starbucks hadde vel vært kos det og. Kunne hatt hvertfall en hver i de største byene i landet. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Bredere utvalgt av kaffe enn din nærmeste kaffeautomat som står i ett hjørne på din lokale Narvesen kiosk og lukter spy? Du har altså aldri vore på Kaffebrenneriet, Evita, Stockfleth's etc? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg hadde gjerne tatt i mot en Starbucks eller to på utvalgte gatehjørner her i Stavanger. Da kunne jeg kjøpt frappuccinos i sommervarmen og litt mer spennende typer kaffe når jeg først er på farten. Men jeg støtter nok forslaget om å få KFC til Norge enda sterkere! Endret 13. august 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 fargoth du vet du får utmerket kaffe mange plasser i stavanger , til ok priser . jeg tviler på at starbuks kan holde levelige priser i norge , bare se på subway , de konket i stavanger , og det var alt for dyrt der . Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Starbucks er veldig populært, men hvor mye tror dere en kopp kaffe vil koste her i Norge hvis det åpner? Ingen nordmenn vil betale over 40 - 50,- for en kopp kaffe. Veit de har mye spennende å by på. Selvfølgelig er det morsomt når det kommer noe nytt på markedet. Men Starbucks i Norge vil være en kjede som går fort rett ned igjen. Norge er et lite land, Starbucks i Oslo. Resten er ikke verdt å satse på. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 har fint lite lyst til å støtte enda en gigantkjede, så nei. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) Bredere utvalgt av kaffe enn din nærmeste kaffeautomat som står i ett hjørne på din lokale Narvesen kiosk og lukter spy? Du har altså aldri vore på Kaffebrenneriet, Evita, Stockfleth's etc? Nei. Jeg bor i utkant-Norge og har desverre ikke tid til å lete gate opp eller gate ned etter slike steder om jeg er i hovedstaden. Ikke har jeg lagt merke til de heller. Men ikke missforstå. Jeg er ikke noe særlig for Starbucks heller, men jeg ser fascinasjonen ved det. Endret 15. august 2008 av J@cob Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Kaffe på starbucks smaker som å stikke tunga ut en regnværsdag. (hvertfall de i London) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. september 2008 Forfatter Del Skrevet 10. september 2008 Syns de har mye godt på Starbucks. Har ikke en sånn kresen gane jeg. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Behøver ikke Starbucks, vi har jo så mye annet.. Som sagt.. Og vi har allerede KFC.. Ihvertfall på gjøvik har jeg hørt, så det må vel være flere fillialer? oslo? -Jeg har ikke sett noen, så jeg støtter forslaget med flere KFC's.. Mhh.. Zinger burger, tower, kyllingkuler, mais.. -eller bare kyllingbøtte!! Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Ja, det er mye godt å få kjøpt på Starbucks, men noe av det morsomme med å reise til andre land er å dra på butikker og kafeer som vi ikke har i Norge Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Er ikke bekymret for at det bli mindre spennende å gå på Starbuck i utlandet. Nå reiser jeg ikke til utlandet utelukkende for Starbucks. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Angående artikkelen til trådstarter: Publisert: 05.06.2001 Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Allerede nevnt på forrige side. Lenke til kommentar
TheBlow Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Når jeg går inn på starbucks sine hjemmesider, står det at de har en butikk på Sankt Hanshaugen i oslo.. Stemmer dette? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nope, helst ikke. En av gledene med å dra til statene er å dra på starbucks. Skal vi få alt til Norge er det jo no fun lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå