Feltherre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Heisann godtfolk! Jeg har vært endel i utlandet(bla. Berlin,London og Paris) og der ser jeg Starbucks på hvert eneste gatehjørne. Hver gang jeg har sjansen så stikker jeg innom Starbucks for å prøve en av de mange kaffe typene som de har. Mee av det er ganske godt,også. Så jeg syns det er på høy tid at det etableres Starbucks butikker i Norge også. Så vidt jeg vet så er det ikke Starbucks i noen av nabolandene våre heller(utenom Russland). Starbucks på vei til Norge! Andre som også vil ha Starbucks til Norge? Visste ikke hvor jeg skulle poste denne tråden men en moderator må bare flytte denne tråden viss han ønsker det. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg kunne godt ha tenkt meg Starbucks i Norge, etter å ha hatt gode erfaringer med denne kjeden i Filippinene de siste 5 årene. Men om det blir en realitet? Tvilsomt, med de fleste nordmenns sterke holdninger mot amerikanske servicekjeder og med de store økonomiske problemene Starbucks sliter med. Det er rett og slett ikke lønnsomt for dem å drive businessen sin i lille Norge... Endret 3. august 2008 av EviLEddiE Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Det hadde vært litt digg med Starbucks ja. Men viss de sliter med økonomiske problemer,så spørs det om det kommer med det første. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Skulle gjerne sett Starbucks her, ja. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tipper uansett det blir farlig dyrt bare for en kopp kullsort kaffe. La meg spå en 50-lapp. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 (endret) nei what he said Det er ikke ulovlig å forklarer oss hvorfor du ikke vil ha Starbucks til Norge! Dyrt blir det nok men det er det meste i Norge fra før. Endret 7. august 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 nei til starbucks JA TIL KFC Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Problemet med Starbucks i Norge er at vi får skiltene fra USA, men folkene fra Norge. Og da blir det ikke Starbucks uansett.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 nei til starbucks JA TIL KFC Aww... JA! Starbucks kan jo godt komme hit det også. Er jo damn så trendy! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Altså, eg drakk min første kopp kaffi på kaffibar i Oslo i 1994, på Rooster Coffee i Østbanehallen. Det har altså vore gode kaffistader i Oslo i minst femten år. Kva er det med Starbucks som er så gjevt? Eg har drukke eit par koppar på Starbucks, men oppfatta det ikkje som spesielt på noko vis. Og Starbucks kan umogleg vera trendy, dei må stengja fleire hundre avdelingar i desse dagar. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hva er vitsen med generisk og kjedelig Starbucks når man har så utrolig mange bra både individuelle og kjedetilhørende kaffebarer allerede? Starbucks på vei til Norge! Andre som også vil ha Starbucks til Norge? La du merke til at den artikkelen ble publisert 05.06.2001? Jeg tror man kan trygt anta at det ikke ble noe av planene. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Hva er vitsen med generisk og kjedelig Starbucks når man har så utrolig mange bra både individuelle og kjedetilhørende kaffebarer allerede? Starbucks på vei til Norge! Andre som også vil ha Starbucks til Norge? La du merke til at den artikkelen ble publisert 05.06.2001? Jeg tror man kan trygt anta at det ikke ble noe av planene. Ja,jeg så det. :!: Men jeg har fortsatt troen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Intet behov for Starbucks til Norge. Kaffebrenneriet og lignende kjeder fyller allerede den funksjonen på en grei måte. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg MÅ ha enda en generisk kjede som spytter ut upersonlig møkk for spottpris til massene. Ingen av de store byene i Norge i dag mangler bra kaffebarer, ha dere opp av kjellerstua til foreldrene deres så innser dere kanskje det. Lenke til kommentar
lillesky Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Kunne godt tenkt meg Starbucks i Norge, men dessverre tvilsomt at de kommer. Spesielt nå som de sliter økonomisk og legger ned filial etter filial i USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå