jadyr Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har en far som er synshemmet og nå har han investert i en datamaskin. Der er det et forstørelsesprogram. Men det er ikke godt nok. Har blitt fortalt at på eldre winows (98,2000,xp) så var det en "lupe" som fulgte pekeren. Den forstørra det som var der den var. Er det noen som vet om den "lupen" er på vista og eller om det går an å laste ned noe slikt fra en eller annen plass. Trenger sårt svar for nå har jeg en far som har invester i data og en 46 tommers tv til det formålet og nå sitter han der og depper for at han ikke får til å bruke det... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 start - run - magnify Lenke til kommentar
jadyr Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Til du som svara! Er dette på vista?? Får bare opp det programet som han ikke får til å bruke. Lenke til kommentar
Aqualong Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Magnify finnes i Vista ja. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 For å øke fontstørrelse i Vista kan du følge denne veiledningen: 1. Høyreklikk på Skrivebordet og velg Tilpass. 2. Velg Justere skriftstørrelse (PPT) på venstre side. 3. Velg Større skalering (120 PPT) eller klikk på Egendefinert PPT og skriv inn egen PPT Lenke til kommentar
daniel1881 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hvordan skrur man av forstørellsesprogrammet. jeg skrudde på forstørellsesprogrammet men jeg får ikke skrudd det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå