RasmusKRiis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Var i Oslo for ikke så lenge siden opp var da ved operanen ok tok dette bildet. Hva synes dere? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg liker vinkelen og den litt spesielle gløden som reflekteres av bygget, men forgrunnen er bare rotete. Er det en crop? Lenke til kommentar
OnkelGunnar Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 fint, men du kunne brukt litt bedre tid på etterbehandlingen... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Synes det er bra jeg, liker komposisjonen, og forgrunnen må være der. Dog ville jeg dratt litt mer i spakene, fått litt mer ut av himmelen, og øking av kontraster. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Artig bruk av linjene i bygget. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nesten så jeg får lyst til å spryte is over hele bygget, dra frem en kjelke og leke med linjene. Litt mer kontraster, og en vekkkloning av skiltet til venstre, så er du der! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 vekkkloning var vel også et ord Når jeg ser litt nærmere på bildet, ser det ut som det er en litt for merkbar glow rundt toppen på operaen, om dette er med vilje eller ikke, vet jeg ikke, men ville bare påpeke det. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Takk for kommentarer OG tips, skal legge på litt mer kontrast og fjerne skilte, og kanskje noen mer også som jeg ser nå i etter tid, blantannet det som Aak1 nevnte med litt for kraftig glow rundt byggningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå