Spaz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hei. Jeg har samlet på Fantomet Krøniker i en årrekke og har vært en lang tur i utlandet. Da jeg kom tilbake var nr. 4 allerede ute av salg. Jeg lurer på om noen av dere ha dette eksemplaret og er villige til å selge det til meg? Vil nødig ha hull i samlingen min. Send meg en PM hvis du vil selge meg Fantomets Krønike nr. 4 - 2008 Endret 6. august 2008 av Spaz Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 ebay my friend... Nei, finnes ikke på ebay. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 amazon ftw Nei, dette er et norsk blad som selges i Norske butikker. Ikke vits i å prøve å finne det hverken på amazon eller ebay. Er det virkelig ingen som er villige til å selge meg dette bladet? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 hm.. qxl, finn.no og flere sånne norske nettbutikker? tror nok det er mer det at det ikke er så mange som har det, fremfor mange som ikke vil selge deg det..=Þ Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det har ordnet seg! Jeg sendte en mail direkte til redaksjonen i Oslo, og de sender meg et eksemplar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå