Conkey Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Er på jakt etter noen gode øreplugger med mic som kan brukes med iPhone 3G. Etter å ha søkt litt rundt har jeg falt ned på noen V-MODA Vibe, men forstår ikke helt hvilke som har mic og ikke. Gått inn på Datakjeden.no og ser på dem nederst på siden. Noen sider selger V-MODA Vibe DUO og sier at de har mic + fungerer med iPhone. Men her på datakjeden sin side står det jo noen andre (V-MODA VIBE DUO Modaphones Click Mic, HF for iPhone, Chrome)som kan virke som de eneste som har mic. Noen som vet noe om dette? Endret 11. august 2008 av Conkey Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Anbefaler ikke V-Moda, ta heller en titt på disse. Gå så høyt lommeboka tillater, UB5 gir mest tilbake for pengene imo ;-) Hvis ikke, kjøp bare en slik og bruk med hva du vil... Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Anbefaler ikke V-Moda, ta heller en titt på disse. Gå så høyt lommeboka tillater, UB5 gir mest tilbake for pengene imo ;-) Hvis ikke, kjøp bare en slik og bruk med hva du vil... Er det en spesiell grunn til at du ikke anbefaler V-MODA? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Jeg vurderte det samme selv, men fant en del dårlige kritikker av hodetelefonene. Pluss at de skal vistnok tåle ganske lite takket være "overgangen" fra heads til ledning som er ganske skarp og sliter på ledningen. Ultimatebuds er jo lagd av ultimateears, som er kjent som et kvalitetsmerke på earbuds.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skullcandy har også noen. Men vet ikke noe om de. Personlig bruker jeg bare de som fulgte med, ellers har jeg en overgang så jeg kan bruke annet type headsett, men da uten mic så klart. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Anbefaler ikke V-Moda, ta heller en titt på disse. Gå så høyt lommeboka tillater, UB5 gir mest tilbake for pengene imo ;-) Hvis ikke, kjøp bare en slik og bruk med hva du vil... Hm, er det stor forskjell på disse Ultimate budsene og Etymotics (?) hf2 som også er lagd for iphone? Ser det er en større mikrofon på hf2, som kanskje betyr bedre lyd (synes selv micen som fulgte med headsettet var dårlig). Også, selges disse noe sted her til lands? Lenke til kommentar
sinus' Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Vet ikke noe særlig om forskjellene her, du kan sikkert lede på head-fi.org Men UB'ene er hvertfall ganske mye billigere enn HF2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå