Pluggen Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noen som kan hjelpe meg med å finne Brock B1 i 9x16 på nettet? Vet Styling-tech har de, men de har ganske lang leveringstid.. Hadde ikke gjort noe om de var noe billigere, men vet at de er ganske dyre, så om ikke annet får jeg bare leve med det Boltsirkel er forresten 4x100, og innpress er ET15 Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vet ikke hvor seriøst det er, men denne siden påstår at de har 4x100 ET15 9x16 på lager http://www.mamut.net/vwbustuningshop/shop/ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Fant den etter at jeg laga tråden, men så litt useriøst ut med tanke på at det er en sånn side du kan lage selv på 30 min. Om du trykker inn bare mamut.net ser du det der.. Kan forresten ta noen brukte HVIS de er fine Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Koolart er meget seriøse. Tunershop.com har også Brock B1, mener jeg. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Takk for det Sjekker det ut nå straks Edit: Fant ikke Brock der desverre Endret 4. august 2008 av Pluggen Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hehe, tenkte Borbet A jeg. Swtyres.co.uk selger Brock, til ganske kurante priser. Kjenner folk som har handlet der. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Fant de der ja Noen som vet noe om prisene de har, for fant jo selvfølgelig ikke det der Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fant de der ja Noen som vet noe om prisene de har, for fant jo selvfølgelig ikke det der Bare send dem en mail, Brock B1 finnes jo i skummelt mange dimensjoner og boltsirkler. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Brock B1 er å få i 7,5x16, 9x16, 8,5x17 og 10x17 Har forøvrig funnet ut at det ikke er noen norske importører av Brock, så må nok ta de inn selv Vet noen tar de inn, men da utenfor "boka" (har selv jobbet på en av de plassene, men sjefen er sur, så handler av prinsipp ikke der) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå