ironic Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Likte du "Little Miss Sunshine" bør du styre langt unna "Eagle vs. Shark"! Les mer Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Urgh, enda en av disse kvalmende quirky indie-filmene. Jeg setter en tusenlapp på at artworket på dvd-coveret er håndtegnet. Tror nok jeg styrer unna denne, selv Little Miss Sunshine ble en smule for mye for meg. Godt å se at ikke alle trykker disse filmene ukritisk til sitt bryst, mange forbinder jo ordet "independent-film" utelukkende med dem. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Han ene duden fra Flight of the Conchord er med jo Kan jo hende han er morsom på film også... men tror ikke det blir no film jeg kommer til å se...! Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 - Tell him justice is waiting for him. - Ok Justin, bye bye! Jeg lo i hvert fall godt av denne filmen. I og med at Jemaine fra Flight of the Conchords er med, visste jeg hva jeg gikk til. Tidvis pinlig å se på, men det er de enkelte øyeblikkene som gjør at det er verdt tiden å se hele filmen. 5/10 fra meg. Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Skjønner ikke hvorfor anmelderen skal henge seg opp i flåsete ting som står på coveret. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Hah! Jemaine! Jeg kommer garantert til å se den. Btw, finnes andre ting å henge seg opp i enn hva som står på coveret. Filmen, bl a. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Som jeg sa i et innlegg lengre opp her, så hadde jeg ikke tenkt å se den... Men nå har jeg akkurat sett den og den var ikke så halvgæren... eller... Filmen minnet meg litt om Napoelon Dynamite, med de litt "retarded" folka og oppførselen deres... men budskapet var jo godt, og skuespillerene var jo rimelig flinke... men dette var ikke akkurat no film for meg... Men hvis du likte Napoleon Dynamite, skal du ikke se bort ifra at du liker denne også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg