Ist3 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Da var det på tide å kjøpe pc. Skal ha absolutt alt; skjerm, tastatur, mus, høytalere, musematte og selvfølgelig Pc'en. Handlekurven. Ser det greit ut? hva kan byttes ut? Kom med forslag til RAM, er usikker på om jeg skal velge 2GB 1066mhz ram eller 4GB 800mhz ram. takk på forhånd Lenke til kommentar
weebl Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser bra ut det der. men ville ha bytta til WD harddisk framfor samsung. hadde kanskje valgt ei anna kasse etter som at jeg sjøl har erfart at man blir gørrlei av kabinetter med lys etter ei stund. og til ram ville jeg ha gått for disse brikkene http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=53809 Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Så hvis jeg velger 800mhz ram, er det bra nok? hører mange sier man burde ha minimum 1000mhz ram. Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 har kommet frem til et oppsett jeg skal kjøpe, men hvor skal jeg kjøpe? netshop eller amentio? BILDE OVER HANDLEVOGN HOS AMENTIO OG NETSHOP hos amentio ble det 12.900 inkludert frakt, men vet ikke hva frakten blir hos netshop. hvor burde jeg kjøpe? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Min erfaring med Netshop eller veldig bra, men Amentio skal være en god nettbutikk også. Så det er nok det samme hvor du handler. Du har absolutt valgt de beste delene, HD4870 er rått til prisen og P5Q er ett veldig ok hk. Og forskjellen på 800mhz og 1000mhz er så liten at du ikke vil merke det i pris (*edit ikke pris, YTELSE. Men det kan ha noe å si om du skal klokke. Så gå for 4GB! Ganske stor forskjell på 2GB og 4GB Når det kommer til PSU burde du heller velge en Corsair eller MIST, som er kongene. Men de koster deretter. Endret 4. august 2008 av siindre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg er mere fornøyd med Amentio enn jeg er med Netshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå