CaNaBiS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Norge er vell nesten like billig på data som usa? Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr Det gjelder alle. Bedrifter og private Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre? Ikke hvis du skal bruke det til atomvåpenproduksjon FAEN, /me ringe onkel Osama Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kjøp hamburgere og donuts! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Norge er vell nesten like billig på data som usa? Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr Det gjelder alle. Bedrifter og private Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre? Ikke hvis du skal bruke det til atomvåpenproduksjon skitt, /me ringe onkel Osama Onkel likte ikke at det ikke var låv å ta med datutstyr til å lage A og E bombene våre! =/ Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bærbar pc og bush-maske Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Au, onkel er sint på bush nå ass.. Bomber vennene hannes nå.. Han og de 4 fake Saddamene står å banker på bunkeren til saddam, og ber om å få komme inn. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Tragisk sie detd er irak.no... laget i FP 4.0 åsså! Lenke til kommentar
Erlend Oftedal Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Denne tråden har kanskje sklidd litt ut? Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Denne tråden har kanskje sklidd litt ut? Det skjer alltid/veldig ofte her i søppel, er veldig skjelden att noen greier å holde tråden så veldig lenge. Men det er jo noe av det som er kult med søppel og da. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Nå handler ikke dette om det jeg spurte om lenger :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Nå handler ikke dette om det jeg spurte om lenger :wink: Kjøp med deg en hjærne til meg! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 HAHA ' www.irak.no Ikke nå mer Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 Bare et tips... paintball utstyr er UTROLIG mye billigere der borte. Hvis du ikke skal begynne med det selv, så kan du kjøpe en markør og selge den (dyrere) i norge. F.eks. en markør (våpen) som koster 12 000 her i norge koster ca. $850 der borte. Lenke til kommentar
hauk74 Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 kunne vel vere lurt å kjøpe henne en gass maske før hun drar. tenker det kribler i araberverden nå ,med tanke på amrikanern.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå