Gå til innhold

Moren min skal til USA, hva skal jeg kjøpe?

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luftvåpen kan man kjøpe fra man er 7 år, er litt verre med å frakte det i flyet da 8) . Koster 500 for en CO2 pistol, ca. 20 for sikkerhetsbriller, 50 for en 5x større boks med kuler en de i Norge osv. Dritbillig i forholdt til Norge når det gjelder våpen (er jeg faktisk glad for ).

EDIT: Glemte å nevne det beste (eller var det værste): våpen kan man kjøpe på K-Mart!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Kjøp DVD produkter,små gadgets,PC hardware og ja, det er vel det som lønner seg derfra som er mulig å frakte på et fly.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Norge er vell nesten like billig på data som usa?

Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr

Det gjelder alle. Bedrifter og private

Lenke til kommentar

Det er ganske mye billigere i USA enn Norge. Moms og frakt på alt av utstyr og da blir fort 1$ = 10Nkr

Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre?

Lenke til kommentar

Ok, men er det låv å ta meg seg mye datautstyr inn til norge uten vidre?

Ikke hvis du skal bruke det til atomvåpenproduksjon :lol:

Lenke til kommentar
Du får 10-15 engangskameraer (film-type) til samme prisen, og kvaliteten tipper jeg blir bedre på engangskameraene....

Jeg ville nok styrt unna det der... Vet ikke om jeg ville kjøpt noe i det hele tatt utenom å fylle kvota mi med røyk og alkohol. Om du kjøper noe dyrt og det ryker etter kort tid, så blir det svært vanskelig å gå tilbake med produktet og få reklamasjon eller garanti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...