Gå til innhold

Problemer med Tversity

8ball

Anbefalte innlegg

Prøvde meg på nytt med Tversity i går. Prøvde det første gang for kanskje 9mnd'er siden og håpet at det skulle være litt bedre nå. Men jeg fikk noen problemer denne gangen også.

Kjører Vista Ultimate 32bit og lastet ned nyeste Tversity (tror det var 1.0 RC2?)

Programmet instalerte seg fint og det var heller ingen problem å finne mediaserveren på min PS3. Men jeg klarer ikke å få lagt inn noen nye mapper i programmet. Det eneste jeg finner når jeg går inn på mediaserveren med PS3'en er to mapper ("Film" og "Serier") som jeg la inn førstegang jeg prøvde Tversity for 9mnd'er siden. Syntes det var litt merkelig at de mappene skulle dukke opp, siden jeg avinstalerte det programmet for 8mnd'er siden.

Nå var jo ikke det så farlig, men det at jeg ikke får til å legge inn nye mapper, det er farlig! Har prøvd å høyreklikke på mapper og klikke på "legg til tversity" uten hell. Får da opp en melding om at tversity allerde kjører. Og jeg har prød å legge til mapper når jeg er i biblioteket på programmet. Dette også uten at det skjer noe.

Og det neste problemet mitt, og det som gjør at jeg føler noe er fryktelig galt, er at når jeg trykker på lukk tversity så skjer det ingen ting. Eneste måte jeg kan lukke programmet på er å gå inn på oppgavebehandling og lukke der. Men det er jo ikke riktig måte å gjøre det på.

Noen forslag på hva som kan være feil. For slik programmet oppfører seg nå, så kommer jeg ikke til å bruke det :(

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Nå bruker jeg Tversity med Xbox360 og det funker fint. Høres ut som du har en corrupt install. Avinstaller Tversity, gå inn i regedit og fjern alt om tversity der, fjern alle mapper som tversity har laget på hele harddisken. Alternativt reformater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...