zaldir Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei! Har et ganske rart problem her. Når jeg prøver å åpne mapper (Mine dokumenter etc.) åpnes istedet VLC... Dette skjedde helt uten videre etter at jeg hadde restartet pc'en, uten at jeg hadde gjort noe spesielt... Har skjekket på mappealternativer, og når jeg går innpå avansert på filtypen "filmappe" står følgende handlinger: Enqueue in Winamp , Play In Winamp , Add to vlc Media Player's playlist , Add to Winamp's bookmark list , find, play with vlc media player. Her skal det vel egentlig stå: Open og Explore (slik som det gjør på "mappe" filtypen...) Jeg prøvde å sjekke om jeg fant noen handlinger som hadde noe med open eller explore å gjøre, men fant ingen.. Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa dette? Lenke til kommentar
zaldir Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 bump. Noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hva med å slette VLC. Se om det hjelper, så kan du reinstallere etter på. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hvorfor ikke bare legge tilbake system restore til et punkt den 2/8. Folk glemmer system gjenoppretting hele tiden virker det som , det er jo nettopp i slike saker som dette man bruker det. Endret 3. august 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
zaldir Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ehm.. Sorry for at jeg er litt noob Men hvor finner jeg system restore? Er det i BIOS'en eller på kontrolpanelet eller...? nvm, fant en guide på microsoft sine sider Endret 4. august 2008 av zaldir Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 start -> alle programmer -> tilbehør -> system verktøy -> systemgjenoppretting Lenke til kommentar
zaldir Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Tusen takk alle sammen Funket helt fint etter en systemgjennoppretting Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå