Gå til innhold

Mistet 20 innlegg i "Antall innlegg"


Anbefalte innlegg

Mellom kl 1859 og 20.02 så forsvant der 20 meldinger fra min "Antall innlegg". Bryr meg vanligvis ikke om meldingsantall, men runda akkurat 1000 (og nevnte det i en post), men så plutselig er jeg 20 meldinger fattigere. Gjort noe endringer på forumet i den perioden?

 

PS. Postene jeg skrev er der fortsatt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
og dette er et forsøk på å skaffe deg tilbake til 1000 poster?

 

Ikke nødvendigvis :) 20 poster er da ingenting. Ville bare informere dem at noe muffens muligens har skjedd. Særlig om det også er andre enn meg som har merket noe av det samme. Verre er det om poster har gått tapt!

Lenke til kommentar
Mellom kl 1859 og 20.02 så forsvant der 20 meldinger fra min "Antall innlegg". Bryr meg vanligvis ikke om meldingsantall, men runda akkurat 1000 (og nevnte det i en post), men så plutselig er jeg 20 meldinger fattigere. Gjort noe endringer på forumet i den perioden?

Vi har ikke gjort noen endringer. Du har nok mistet de dyrebare meldingene for alltid. Beklager. Livet er hardt.

Lenke til kommentar
Mellom kl 1859 og 20.02 så forsvant der 20 meldinger fra min "Antall innlegg". Bryr meg vanligvis ikke om meldingsantall, men runda akkurat 1000 (og nevnte det i en post), men så plutselig er jeg 20 meldinger fattigere. Gjort noe endringer på forumet i den perioden?

Vi har ikke gjort noen endringer. Du har nok mistet de dyrebare meldingene for alltid. Beklager. Livet er hardt.

 

Hehe, skal nok overleve :wink: Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...