norsemanGrey Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Heisann. Jeg har en relativt ny pc med et XFX GeForce 9800 GTX skjermkort. Har et problem med at jeg får Blue Screen etter en stund med spilling. (ca 1-2 timer). Dette skjer både i Vista og XP. Kan det være driverene til skjermkortet det er problemer med? Takker for hjelp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JSHtTF0R Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Høres ikke ut som noe driver problem. Virker heller som om noe går varmt... Sikker på at du har god nok kjøling? Jeg hadde samme problem før, og da var det skjermkortet som gikk varmt. Lenke til kommentar
norsemanGrey Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Høres ikke ut som noe driver problem. Virker heller som om noe går varmt... Sikker på at du har god nok kjøling? Jeg hadde samme problem før, og da var det skjermkortet som gikk varmt. Ja det kan jo være en mulighet....var ikke klar over at man kunne få Blue Screen pga det Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Det er fullt mulig å få bluescreen pga overoppheting av skjermkort eller CPU. Du kan også sjekke for RAM-problemer med Memtest (www.memtest.org). Endret 5. august 2008 av Caze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå