Leifi93 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Skal nå kjøpe meg ny pc, og tenker bærbar denne gangen, den skal hovedsaklig brukest til å spille wow, men og til skole når jeg begynner på Vgs neste år,ser etter en pc til rundt kr 8000, med 15,4 tommer skjerm (widescreen foretrekkes), og et relativt bra grafikkort, med minst 256mb dedikert grafikkminne, gjerne 512 (kan jo være jeg får lyst å spille andre ting og) bør være en pc som kan vare en stund ca. 3 år, og som selges av en leverandør som også tilbyr uhellsforsikring. Pcen bør koste rundt 8000kr Så det jeg ønsker er at folket skal hjelpe meg med hva som er det beste jeg kan får for dette. Finner du en pc som virker til å være mye for pengene (8000kr)men ikke samsvare helt med det jeg ønsker så føl deg fri til å poste den og. På forhånd takk Endret 3. august 2008 av Leifi93 Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 har sett litt på denne, men tilbyr de ulykkesforsikring på mpx.no? skulle gjerne ha det, ettersom at det fort kan sje uhell når man har med pcen på skolen, lan osv Lenke til kommentar
Star Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg finner kun Acer utvidet garanti hos MPX. Skal du ha ulykkesforsikring bør du få deg egen forsikring på dette eller handle hos elkjøp, Lefdal etc. - men du får neppe samme maskinen like billig edit: Har du reiseforsikring som muligens kan dekke dette? Endret 3. august 2008 av Star Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ville mye heller valgt storebroren 5930G! Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 er jo bra specs på begge to egentlig, men litt lav skjermoppløsning^^, bare 1280x800. Er det widescreen sjermer? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det ikke bedre med litt lavere oppløsning da ? SKjermkortet må jo jobbe mye mer ved høyere oppløsninger. Lenke til kommentar
Leifi93 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) fant denne http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...100561%3bfl%3a0 i dag, vil ikke deg gi mer for pengene en Acer 5930G?. Konfigurerte den da til 250 GB hardisk, og 4 GB ram+la til vista 64-bits versjon Endret 5. august 2008 av Leifi93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå