Liberalistiske Samebror Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette er en tråd av oss som bare har litt mat og aner ikke hva vi kan lage av det Post det du har i kjøleskapet, frysern eller matskapet, så kommer vi andre på noe du kan lage! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ok... Pasta Gulrøter Løk Fiskepinnar Smør Nugatti Chilisaus Sennep Ketsjup Soyasaus - søt og salt Egg Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 No er eg sulten altså. Grønnsakene har rotna, smøret er harskt, Nugattien har skilt seg, egga orkar eg ikkje tenkja på, fiskepinnane har frosse fast til ein stor isklump. Alt pga at eg venta på svar i denne tråden. Jaja, får ringja Pizza-ekspressen i kveld igjen. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Haha, stakkar. Hva har du i kjøleskapet nå da? Har kun pålegg i kjøleskapet mitt, så ingen vits i å poste hva jeg har akkurat nå. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Har kun pålegg i kjøleskapet mitt, så ingen vits i å poste hva jeg har akkurat nå. Men det var jo det du gjorde O_o Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg postet ikke hvilket pålegg jeg hadde, eller hva? Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Svaret på deres problemer er: Cooking by Numbers Lenke til kommentar
chberge Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Den linken var ikke dum, den skal bokmerkes Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har ikke hatt behov for å brukt den så veldig mange ganger, men til nå har den levert varene hver gang. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg postet ikke hvilket pålegg jeg hadde, eller hva? Nei, så spesifikk var du ikke Tipper trønderfår. Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Haha, helt riktig!! Utrolig! Skal vi starte en lek? "Gjett hva brukern over deg har i kjøleskapet". Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Tipper at svinepelz har salami i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå