heffalompen88 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 satt å så på LG KU990 nå, og så igjennom testen av den. På slutten, på konklusjonssiden ( http://www.amobil.no/artikler/lg_ku990/46181/konklusjon ) er det et bilde av den i svart. Men jeg skjønner ikke bildet av den! Skjuler dette seg under den hovedskjermen som er til venstre? Hva er den lille skjermen? Hilsen lettere forvirret Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er ingen liten skjerm. Det er kun 3'' skjerm. Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ble litt forvirra første gang jeg også.. men det er en skjerm alt, også tastaturet, selv om det kan se ut som et tastatur med en liten skjerm over. Lenke til kommentar
heffalompen88 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ja, tror jeg har skjønt det nå. de tastene kommer fram når man f.eks skal skrive ei melding eller ringe, ikke sant? Ellers er de gjemt. Vet ikke helt om jeg likte dette da, så tror kanskje ikke jeg vil ha den telefonen allikevel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tastene kommer jo på skjermen. Er ikke egent tastatur. Forstått? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hehehe..xD De talltastene kommer opp når du skal skrive et nummer ja;p Eller Når du skriver mld:) Mvh. Jon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå