Ferchie Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei, jeg vil helst at et annet torrentprogram enn opera skal brukes når jeg laster ned torrenter. Vet noen av dere hvordan jeg gjør dette? Bruker den nyeste operaen. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gå til: Verktøy -> Innstillinger... -> Avansert -> Nedlastinger. Markér 'application/x-bittorrent' i listen og velg 'rediger...' Under handling, velg 'åpne med annet program' og trykk 'velg...'- knappen for og velge program. Lenke til kommentar
itgiik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Her finner du en Guide DiableOperaTorrentClient Håper dette fikser probleme ditt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Veldig kjekt å søke i Operas egen help, faktisk. Jeg ville det samme, skrev bare "disable torrent" og vips, sto det akkurat hvor man kunne trykke. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Gå til: Verktøy -> Innstillinger... -> Avansert -> Nedlastinger. Markér 'application/x-bittorrent' i listen og velg 'rediger...' Under handling, velg 'åpne med annet program' og trykk 'velg...'- knappen for og velge program. det som er rart er at den delen ikke står i listen... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 OK, hvis du ikke finner det i listen, skriv about:config i adressefeltet og trykk enter. Da kommer du til ekspertinstillingene i opera. Trykk på 'BitTorrent', avmarkér enable-boksen, og deretter trykk lagre. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Ja, brukte din metode K-orm! Beklager at jeg er så sen å svare, men takk! Endelig slipper jeg det slitet med å stoppe torrentfiler i opera for så å finne den frem og så åpne med for.eks utorrent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå