Chivas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Benket med ned i natt for å se Wanted, og selvfølgelig kommer det allerede ganske tidlig i filmen ting som gjør at filmen fort fortjener strykkarakter. Dette er jo helt typisk amerikansk: Det kjøres en sportsbil som normalt sett kjører fletta av det meste som går på veiene, men neida, her klarer man ikke engang å kjøre fra en liten lastebil ala den Doug bruker i IPS jobben sin i King of Queens!!! Er det mulig!? Jo, jeg vet at det skal være spennende osv, men kan man ikke utstyre den andre personen med noe mer heavy enn en melkebil liksom? Sånne ting irriterer meg en masse, er på linje med de gangene folk prøver å løpe fra biler langs en vei....joda, merkelig nok klarer de faktisk å holde bilen på avstand utrolig lenge, men å løpe ut i skogen e.l. i stedet for å løpe midt i veien, nei det er jo selvfølgelig ikke smart....omg, sier jeg bare!! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Du mente det var nødvendig å starte en helt egen tråd for å nevne de to sutreeksemplene der? Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Du mente det var nødvendig å starte en helt egen tråd for å nevne de to sutreeksemplene der? Ja, ser ikke noe galt i det... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Realistiske action-filmer er kjedelige. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hva med de scenene hvor de får kulene til å bevege seg i vinkler som de ønsker? Hvorfor har du ikke reagert på det? Det eksisterer ikke realisme i den filmen, det håper jeg du skjønner. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hjelpe meg, du må virkelig kose deg når du ser film... Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Realistiske action-filmer er kjedelige. Dette!! Så Wanted senest igår. Nesten ingen som tør å overdrive så mye i actionfilmer lengre. Forgudelig. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Hva med de scenene hvor de får kulene til å bevege seg i vinkler som de ønsker? Hvorfor har du ikke reagert på det? Det eksisterer ikke realisme i den filmen, det håper jeg du skjønner. Selvfølgelig skjønner jeg det. Urealisme er jo det som får disse filmene til å fenge, men når ting blir for dumt derimot, er det vel lov til å kommentere. Forøvrig utviklet allerede Nazityskland våpen som skjøt i vinkel...ikke på samme måte som i filmen riktignok Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Vel, Into the Wild mistet litt futt etter hovedkarakteren moste ansiktet inn i kameraet. "Hihi, filmcrew rundt meg!!" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så Wanted senest igår. Nesten ingen som tør å overdrive så mye i actionfilmer lengre. Forgudelig. Enig. Jeg kunne ikke unngå å falle for den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå