Judgement Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har problemer med internettlinja mi. Kjører dualboot på maskinen min, XP og Vista. Når jeg er i XP, ser jeg ingen problemer med linja mi, alt går smooth og fint. Speedtest.net gir meg de resultatene jeg skal ha. Så stikker jeg over på Vista, da kuttes internetthastigheten min i 2, og surfing generelt virker tregt og "sluggish". Jeg klarer ikke å finne noe softwareproblem ettersom vista fungerte fint for 1 uke siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hva med driver problemer? At du har innstalert noe i pc-en den siste uka? en oppdatering som har gjort det sjekk dette og bruk crap cleaner for og fjerne problemer crap cleaner Lenke til kommentar
Judgement Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ingen driverproblemer ettersom dette har kommet i det siste, vistabooten fungerte fint i mange måneder før nå. Har kjørt alle de standard "jævelskapsfjærningsprogrammene" (adaware, antivirus, regcleaner). Eneste jeg har installert er de nye driverne til X-fi korta til creative. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Innstalerte du det før eller etter problemene startet med internett? du kan jo prøve og fjerne og X-fi driverne og bare se om det hjelper men høres veldig rart ut. Har du satt på noen som helst sperre i vista som kan ha gjort at hastigheten skulle synke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå