_Johan_ Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 1# Når jeg starter så går ikke xp rett inn på brukeren jeg er, siden jeg bruker pcen alene, så føler jeg at jeg ikke trenger å ha noe valgmulighet i starten. Altså at den bare fyrer opp brukeren min med en gang Hvordan gjør jeg det? 2# Jeg har telenor adsl, og kunne tenkt meg at det startet også med en gang. Hvordan gjør jeg det? (Bruker raspppoe protokollen) Tusen takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 svaret på nr to, er at det på raspppoe sin hjemmeside står hva som skal gjøres, forstår du ikke eng er det oversetting på www.freetranslation.com svaret på en er at du må fjerne alle kontoer, gjestekonto og alle andre brukere, det er ialleefall det jeg måtte gjøre Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 # 1 Start --> Instillinger --> KontrollPanel --> Brukerkontorer --> endre pålogginsmåte eller .no !! -Tristus- Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 1: Har du passord på? Dette må jo selvsagt være av. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Mulig at dette ikkje virkar i XP, men eg fiksa dette i Windows 2000 ved å finne registernøkkelen defaultusername (HKEY_LOCAL_MACHINE->SOFTWARE->Microsoft->Windows NT->Winlogon). Her sette eg inn namnet på brukarkontoen som skulle brukast, og vips så logga maskina inn på denne automatisk. Det er i allefall forsøket verdt om du torer å "rote" i registeret! Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 #2 du kan jo alltids bare legge til dialup greia i oppstartsfolder og velge automatisk oppkobling ... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 #1 hvis jeg ikke husker feil så fixer PowerTools, Win XP saken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå