Zhyl0 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hei, for en stund tilbake fant jeg noen low-res .gif's, av en eller flere strekmennesker som sloss eller prøvde å skyte ned ei dør. Det er stort/hvitt, eller monokromt. Om noen har sett eller har de selv, kunne vedkommne være så generøs å poste de/den? PS: Om dette ligger i feil kategori, flytt for all del. Jeg fant ikke noe mer passende å legge det i Extrem quick edit: fant youtube vid av den EDIT2: Ja, jeg fant selv -_- Endret 3. august 2008 av Zhyl0 Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hei, for en stund tilbake fant jeg noen low-res .gif's, av en eller flere strekmennesker som sloss eller prøvde å skyte ned ei dør. Det er stort/hvitt, eller monokromt. Om noen har sett eller har de selv, kunne vedkommne være så generøs å poste de/den? PS: Om dette ligger i feil kategori, flytt for all del. Jeg fant ikke noe mer passende å legge det i Extrem quick edit: fant youtube vid av den EDIT2: Ja, jeg fant selv -_- Sikkert lagd med pivot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå