ull50kk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei! jeg lurte på om noen hadde noen gode tips om gode program for å konvertere video slik at jeg får mulighet til å legge inn på iPod. Har lastet ned et som funker helt fint men det går så lang tid osv for å legge inn filer, går litt lang tid etter min smak(Videora iPod Converter). Så vist noen kan gi meg tips om program som kan f.eks. konvertere hele mapper eller lignende så hadde det vør topp! Takker for alle svar Lenke til kommentar
chberge Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Har du prøvd å søke på forumet om dette? Jeg har svart på utallige slike tråder før. Uansett, at det tar tid kommer ann på prosessoren i pcen din. Programmer som tar hele mapper vet jeg ikke, men Xilisoft tar iallefall flere filer samtidig. Ellers har du Visual Hub, Handbreak (for DVD) og Videora som du sier. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Imtoo iPod Movie Converter tar hele mapper - og du kan endre både komprimering og kvalitetsforhold. Lenke til kommentar
ull50kk Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Imtoo iPod Movie Converter tar hele mapper - og du kan endre både komprimering og kvalitetsforhold. Akkurat det jeg var ute etter:D tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå