tengo Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei, har lyst til å bestille converse sko fra USA fordi det er jo billigere enn i Norge. Vet noen av dere noen nettadresser til nettbutikker som sender til Norge? Og blir det mye for frakt og sånn? Lenke til kommentar
tengo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 ingen som vet noen nettbutikker? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 foreslår du venter ihvertfall 24timer før du begynner å purr på folk Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bumping er fy-fy på diskusjon.no Vil absolutt anbefale deg at du lærer deg å bruke google og andre søkemotorer. Brukte ca 20 sek. å finne 4-5 onlinebutikker som selger Converse: http://www.google.com/search?hl=no&rls...%C3%B8k&lr= Er du sikker på at det blir billigere å kjøpe på nettet? Ett eksempel: Converse All Star® Core HI koster $42 hos zappos.com frakt kommer på rundt 150,- kr. Det skal da betales moms av skoene pluss frakten. (352,50 kr) totalsum inkludert moms blir: ca 450,- kr Lenke til kommentar
tengo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Bumping er fy-fy på diskusjon.no Vil absolutt anbefale deg at du lærer deg å bruke google og andre søkemotorer. Brukte ca 20 sek. å finne 4-5 onlinebutikker som selger Converse: http://www.google.com/search?hl=no&rls...%C3%B8k&lr= Er du sikker på at det blir billigere å kjøpe på nettet? Ett eksempel: Converse All Star® Core HI koster $42 hos zappos.com frakt kommer på rundt 150,- kr. Det skal da betales moms av skoene pluss frakten. (352,50 kr) totalsum inkludert moms blir: ca 450,- kr Ja men de fleste sender ikke til Norge! Og jeg vil finne noen billige converse.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ebay kansje? Billig og mange sender til norge Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) www.ebay.com litt treg der ja. Endret 3. august 2008 av phax Lenke til kommentar
tengo Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 www.ebay.com litt treg der ja. Jeg er ute etter helt hvite converse sko i skinn. Har sko str 39, og det er litt vanskelig å finne på ebay.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg er ute etter helt hvite converse sko i skinn. Har sko str 39, og det er litt vanskelig å finne på ebay.. Ja da kan ikke jeg hjelpe deg desverre. Men på eBay kan du filtrere søkene dine både etter størrelse og farge, så burde ikke være så vrient og finne hvis de har skoene du er ute etter. Lenke til kommentar
spiil Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) http://dresslily.com Veldig bra, med gode priser! De har billige klær og også litt mer kostbare merkevarer. Endret 23. april 2018 av spiil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå