fredrick4 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) hei jeg reinstalerte windows xp i går på grunn av virus og no når jeg har instalert alle driverne men jeg kommer meg ikke på nett, på status for tråløs nettverkstilkobling står det henter nettverksadresse og sånn kan den stå å gå leng. jeg har andre p-cèr i huset som bruker nette å det funker fint. jeg har også koblet meg til naboens nett (med p-c`n jeg reinstalerte windows på) for å sjekke om det funka å det gjore det. så problemet er at jeg ikke kommer inn på nette mitt den står bare å henter nettverksadesse men den blir aldri ferdi. tror jeg må gå inn på egenskaper på nette mitt å endre noe der men husker ikke hva det var. har også prøvd litt av vert bruker air port ekstrem som sender takker for hjelp Endret 3. august 2008 av fredrick4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Skriv inn nettverks koden igjen det kan hende du skrev den feil og da får du den beskjeden. Vis ikke har du skrudd på noe spessielt med ruteren din angående sikkerheten dens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå