morgan_kane Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 noen som har prøvd den sida og kan anbefale den? http://www.getmooh.com/ tenkte eg skulle prøve den sdia men så måtte eg registrere meg på den før eg kunne bruke den. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 ingen som her prøvd det der? kanskje eg må teste det ut sjøl en dag...... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Virket ganske greit, men jeg har ikke baller nok til å prøve.. Lenke til kommentar
JonGanja Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 hvis dette er legit, så er det GENIALT. ingen som vil være førstemann å prøve? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 (endret) syns det virke skummelt når man må lage bruker for å kunne prøve det:O prøvde en annen side med samme opplegg og det funket ikke, ellers så brukte eg feil tidsone eller noe sånt. Endret 10. august 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Har laga meg bruker no så vi får se om det funke. hvis det stemme så får eg en telefon strax. bruke for sikkerhetskyld et tlf nr som jeg ikke bruker og lagde meg en ny e -post. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 (endret) telefon skrudde seg av, hadde 1 ubesvart anrop når eg skrudde den på igjen. så det ser ut som det funke:) EDIT: ser ut som det va noen andre som har ringt, står ikke at samtalen er ringt enda på min profil. Endret 14. august 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå