NatroN Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Slett tråden vær så snill Admins =) Endret 6. august 2008 av NatroN Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 I et vanlig tower-kabinett bør det suges inn foran og på siden, og ut bak og oppå, hvis mulig. 87 grader under load er ikke katastrofe, hvertfall ikke under hard gaming. Vil du ha nøyaktige temperaturer må du gå i BIOS under oppstart. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 I et vanlig tower-kabinett bør det suges inn foran og på siden, og ut bak og oppå, hvis mulig. 87 grader under load er ikke katastrofe, hvertfall ikke under hard gaming. Vil du ha nøyaktige temperaturer må du gå i BIOS under oppstart. Svar på 1 spm er bedre enn ingen! Håper noen andre vil komentere nærmere om de kan! Jeg bruker Windows, vet ikke hva en ateist er, men er 17, liker noe metall, bryr meg ikke om mainstream, mor har tyske gener, Spiller piano og guitar, går Data og Elektro, driter i hva folk gjør, se på mine ting så ser du hvor stygge de er, så vi er nå ganske like =) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg svarte vel på 2 spørsmål, og du trenger ikke svare på signaturen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå