DHM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tok dette bildet av Eirik mens vi satt og venta på bussen til Arendal for å ta bilder der. Av selvkritikk, gjør han en litt rar ting med leppa som var litt uheldig og bakgrunnen er litt rotete, men jeg syns jeg tok igjen det med liten dof. Exif: 100 iso f/2.8 1/250 Sigma 18-50mm 2.8 EX DC Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Fin skarphet og mye personlighet. Jeg er ikke så veldig fan av bakgrunnen, men den funker kanskje på sitt vis. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ening med Snirfle. Men hvordan fungerer det viss du kapper bort hele venstre siden? Nice skarphet på 2.8. damn. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Nå har det vært gjennom litt oppskarping i PS i etterkant, det er nok ikke mange objektiver som er så skarpe på full åpning uten redigering... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Kan du dele oppskarpnings teknikken din? Jeg leker meg med high pass nå. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg synes plasseringen i bildeflaten er fin, og bakgrunnen passerer siden den er så uskarp. Men den munnen fordrer at bildet tas på ny. Jeg legger ikke ut bilder av mine venner uten at de tar seg ut. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg synes plasseringen i bildeflaten er fin, og bakgrunnen passerer siden den er så uskarp. Men den munnen fordrer at bildet tas på ny. Jeg legger ikke ut bilder av mine venner uten at de tar seg ut. Når du mener de tar seg ut eller må de mene det selv Endret 3. august 2008 av Inc Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Kan du dele oppskarpnings teknikken din? Jeg leker meg med high pass nå. HER PM: Nå har jeg snakka med han og, og han hadde ikke noe imot at bildet ble lagt ut. Hvis du ser bort ifra uhellet med munnen, ville du kalt det et bra portrett ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg synes det er helt ok. Du har ikke valgt det helt åpenbare, men det er heller ikke spennende. Men godkjent er det. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Setter pris på eventuelle forslag til hvordan det kunne blitt gjort bedre. (sett bort fra munnen som er åpenbart). Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Flott lys og etterbehandling, god kontakt, og jeg liker selv at folk ikke ser ut som utstillingsdukker på portretter. Men du må lære ham å barbere seg skikkelig! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 jp: Takk for fine ord Kan si at venstre side var ikke så fint lysbelagt siden det var veldig skyggete, men rettet det opp med shadows/highlights i etterkant. *ønsker seg en reflektor* Tror han lider av samme syndrom som jeg har; "gidder ikke å barbere seg selv hver dag syndromet". Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja jeg gidder hovedsaklig ikke bruke mer en 30 sekunder på barberingen om morran, med mindre jeg skal noe spesielt ! Men dessuten trur jeg ikke DHM er den som kan lære bort barbering heller ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå