sindrekw Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei! Jeg har problem med feilrapportering i forskjellige spill. F.eks. Counter-Strike og Red Alert2... Hva utløser feilrapporter og hvordan kan jeg få fikset det? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Spørs hvilke feilmeldinger du får. Lenke til kommentar
sindrekw Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Feilmeldinger om at windows ikke kan kjøre programmet lenger. Også at en feilrapportlog er blitt laget. Jeg får bare feilrapportet på spill. Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Feilmeldinger om at windows ikke kan kjøre programmet lenger.Også at en feilrapportlog er blitt laget. Jeg får bare feilrapportet på spill. Og hva står det i den feilmeldingen, bortsett fra at windows ikke kan kjøre programmet lenger? Lenke til kommentar
sindrekw Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Det står egentli ikke noe mer! Programmet blir kjæsja..... Før kom det på eplorer.exe også men dette har fikset seg selv.. På Red Alert2 kommer det internal error! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå