Knutgrus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det bra at det selvfølgeli kommer me nye drivere.. men dem kommer ikke med noe til Extreme Audio som jeg har.. Noen idé hvorfor? Det bygger på den gamle audio-prosessoren til Creative (ikke ekte X-Fi kort) Mener jeg å ha fått med meg ett sted... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 gidder nokon hjelpa meg litt? har lasta ned siste driveren, installert og restarta, men nå er det _ingen_ lyd i høytallarane har prøvd å restarte ein gong til, skru av og på høytallerane, men ingenting hjelper os= vista ultimate x64 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Toa: Problemene folk har og opplever med Vista har vært nevnt i tonnevis og i ekstrem redundans, så at du ikke har fått det med deg er et mysterium. Forøvrig kan det sies at Vista fungerer godkjent greit nå på mine to hypermoderne workstations, men det først etter timer med tweaking og customizing. Ellers er det fortsatt mange irritasjonsmomenter igjen med Vista men debatten rundt dette har forlengst utgått for min del da begge parter bare surver. Endret 8. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Professional Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 gidder nokon hjelpa meg litt? har lasta ned siste driveren, installert og restarta, men nå er det _ingen_ lyd i høytallarane har prøvd å restarte ein gong til, skru av og på høytallerane, men ingenting hjelper os= vista ultimate x64 Fjernet du de gamle driverne først? Prøvd å avinstallere driverene og installere de på nytt? Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Er det forresten noen som har en brukbar anbefaling til et lydkort? Må få meg ny PC nå... Min nåværende har et SoundBlaster Audigy 2... Som fungerer ganske godt. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Mitt asus d2x gir 30fps mer i 3dmark2003 lyd tester enn hva jeg hadde med creative x-fi extreme gamer. Lenke til kommentar
King Saul Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tenker bare at jeg er usikker på om jeg bør ta et Creative, og i så fall hvilket, eller om Asus Xonar er noe å prøve? Kommer mest til å bruke det til spill, et par filmer i mellom. Lenke til kommentar
Professional Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Lyd? FPS? Er benchmark som tester hvor mye fps du mister på å la cpu eller crap lydkort håndtere lyden, jo bedre lyd "prossesor" jo mindre fps taper du spill siden lydkorter tar mer av lasten Lenke til kommentar
terjer Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Slettet Endret 2. september 2008 av terjer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå