erik456 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei,no skal jeg til og kjøpe et nytt hovedkort til dette oppsettet. Hovedkort:? Ram:OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT Skjermkort:XFX GeForce 8800GT 600M 512MB Skjermkort Cpu:Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz Psu:OCZ 600W StealthXStream Hardisk:Western digital 250g Kabinett:Antec 900 Det jeg lurer på er hvordan hovedkort jeg kan ha til dette oppsette.Budsjettet ligger på 1000kr.Denne pc`en kommer jeg til å bruke til gaming og internett. :!: Er det noen som har et hovedkort å anbefalle til det jeg skal bruke det til. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 du har Abit sitt X38 hovedkort, men det koster 1200, kanskje litt dyrt. Hvis det blir det så er Abit sitt P45 sikkert et godt alternativ, eller kanskje Asus sitt P5Q Pro . Jeg ville trolig gått for Abit sitt P45. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 du har Abit sitt X38 hovedkort, men det koster 1200, kanskje litt dyrt. Hvis det blir det så er Abit sitt P45 sikkert et godt alternativ, eller kanskje Asus sitt P5Q Pro .Jeg ville trolig gått for Abit sitt P45. Jeg trur jeg kommer til å gå får Asus p5q pro ,men funker dettte til skjermkortet mitt?. Og jeg har et spørsmål til og det er om det er e-sata på det Asus kortet? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er usikker, men ut ifra bildene, så ser det ut til at den siste Sata-porten er hvit og ikke vanlig rød som de andre er, noe som igjen tyder på at den er noe mer/annet enn en vanlig Sata-port. Jeg ville gått for Abit sitt P45, da vet du at det er Esata, og ikke bare en men to stk. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Er usikker, men ut ifra bildene, så ser det ut til at den siste Sata-porten er hvit og ikke vanlig rød som de andre er, noe som igjen tyder på at den er noe mer/annet enn en vanlig Sata-port. Jeg ville gått for Abit sitt P45, da vet du at det er Esata, og ikke bare en men to stk. Då går jeg kansje får det,men er Abit et bra merke? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Abit er et svært godt merke, i X38-chipsett rangerer jeg abit sitt X38 foran Asus sine. Mye pga den eskstra Pci-express slotten og ikke minst bittelitt bedre Overklokkingskort, mener jeg. Lenke til kommentar
erik456 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Abit er et svært godt merke, i X38-chipsett rangerer jeg abit sitt X38 foran Asus sine. Mye pga den eskstra Pci-express slotten og ikke minst bittelitt bedre Overklokkingskort, mener jeg. OK,men når jeg tenker meg om så er det ikke så mye vits å bruke så mye penger på et hovedkort når dette er en reserve pc. Går dette hovedkortet an å bruke? http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=336475 Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jah, det er et helt kurrant kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå