Gå til innhold

Hovedkort til dette oppsette

erik456

Anbefalte innlegg

Hei,no skal jeg til og kjøpe et nytt hovedkort til dette oppsettet.

Hovedkort:?

Ram:OCZ Gold XTC 4096MB DDR2 PC6400 KIT

Skjermkort:XFX GeForce 8800GT 600M 512MB Skjermkort

Cpu:Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

Psu:OCZ 600W StealthXStream

Hardisk:Western digital 250g

Kabinett:Antec 900

Det jeg lurer på er hvordan hovedkort jeg kan ha til dette oppsette.Budsjettet ligger på 1000kr.Denne pc`en kommer jeg til å bruke til gaming og internett. :!: Er det noen som har et hovedkort å anbefalle til det jeg skal bruke det til. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er usikker, men ut ifra bildene, så ser det ut til at den siste Sata-porten er hvit og ikke vanlig rød som de andre er, noe som igjen tyder på at den er noe mer/annet enn en vanlig Sata-port.

Jeg ville gått for Abit sitt P45, da vet du at det er Esata, og ikke bare en men to stk. :)

Lenke til kommentar
Er usikker, men ut ifra bildene, så ser det ut til at den siste Sata-porten er hvit og ikke vanlig rød som de andre er, noe som igjen tyder på at den er noe mer/annet enn en vanlig Sata-port.

Jeg ville gått for Abit sitt P45, da vet du at det er Esata, og ikke bare en men to stk. :)

Då går jeg kansje får det,men er Abit et bra merke? ;)

Lenke til kommentar
Abit er et svært godt merke, i X38-chipsett rangerer jeg abit sitt X38 foran Asus sine. Mye pga den eskstra Pci-express slotten og ikke minst bittelitt bedre Overklokkingskort, mener jeg. :)

OK,men når jeg tenker meg om så er det ikke så mye vits å bruke så mye penger på et hovedkort når dette er en reserve pc. Går dette hovedkortet an å bruke?

http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=336475

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...