Blakvist Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Bildet er tatt på Flesa i slutten av juli. Hva syntes du om bildet? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ciao, come stai? Det har en litt snodig balanse, men det er likevel pent. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette bildet var ganske pent å se på, men jeg fikk en følelse av at det ikke passet med høyre del av bildet. Prøvde meg på en liten crop og litt justering av curves, men din versjon var nok litt mer spennende.Jeg fjerner bildet viss du vil. Jeg måtte bare se hvordan det ble. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 En anelse for mørkt kanskje ? Tror kanskje det kunne blitt bedre med litt mer spennende skyer (ikke noe du kunne gjøre noe med der og da akkurat) Vet ikke hvorfor, men det ble litt for kjedelig for meg. Fikk ikke no særlig intrykk av at det var noe annet enn en steinblokk med en ting oppå (vet ikke hva det heter men du skjønner) Du bør komprimere bildet når du skal legge det ut på web, og jeg ville revurdert signaturen din en gang til. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Bildet er enkelt, stilrent og tøft. Jeg ville croppet litt på venstre side, men stien på høyre side må beholdes. Den nevnte stien bør lyses opp litt, men ikke mye! Jeg er usikker på hvilken av versjonene jeg liker best, men jeg heller nok litt mot Sundes redigering. Samtidig er det litt flatt i forhold til det originale bildet. Endret 3. august 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Meget fint og rolig bilde. Litt ubalansert kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå