alfie70 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Først og fremst... Jeg er litt usikker på om dette er rette stedet å poste. Flytt gjerne tråden over til et annet sted dersom det er feil. Jeg vurderer å kjøpe meg en leseplate omtrent som denne: http://www.chromakinetics.com/REB1200/ Problemet er at jeg finner ikke noen i Norge som selger dem? Noen som vet? Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Først og fremst... Jeg er litt usikker på om dette er rette stedet å poste. Flytt gjerne tråden over til et annet sted dersom det er feil. Jeg vurderer å kjøpe meg en leseplate omtrent som denne: http://www.chromakinetics.com/REB1200/ Problemet er at jeg finner ikke noen i Norge som selger dem? Noen som vet? Hva er egentlig dette for noe? PS: Les tittelen på siden. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så langt jeg vet har ingen av disse vært til salgs i Norge. Jeg vet at det er gjort et lite forsøk med salg av elektroniske bøker i Norge, men der ble en helt annen leser brukt. Forsøket var vel mer eller mindre mislykket. Tror faktisk eBay er omtrent den eneste plassen det reelt er muligheten å få tak i noe slikt. Lenke til kommentar
alfie70 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Så langt jeg vet har ingen av disse vært til salgs i Norge. Jeg vet at det er gjort et lite forsøk med salg av elektroniske bøker i Norge, men der ble en helt annen leser brukt. Forsøket var vel mer eller mindre mislykket. Tror faktisk eBay er omtrent den eneste plassen det reelt er muligheten å få tak i noe slikt. Hm. Synd, men takk for opplysningen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Dette er jo egentlig en Tablet-PC med begrensede funksjoner. En tablet-PC er en PC med kun få knapper og en trykkfølsom skjerm. Man får også en mellomting mellom en bærbar og en Tablet men man kaller også disse for Tablet-PC. Det er rett og slett en bærbar der du kan vri rundt skjermen og legge den ned med selve skjermen opp på den måten skjuler du tastaturet og man kan lese på skjermen eller bruke de trykkfølsomme fordelene. Edit: Fant denne på Finn.no, kan jo fungere som leseplate den i tillegg til at det er en fullverdig PC. Endret 4. august 2008 av Zatuu Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Zatuu: Hele poenget med en "leseplate" (wow, aldri hørt det uttrykket før - jeg velger å kalle det en "e-Book") er at den IKKE er en PC. Den er lettere og bruker mindre strøm. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Zatuu: Hele poenget med en "leseplate" (wow, aldri hørt det uttrykket før - jeg velger å kalle det en "e-Book") er at den IKKE er en PC. Den er lettere og bruker mindre strøm. Og så er den langt billigere og mindre. De fleste er omtrent på størrelse med et DVD-cover. Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Zatuu: Hele poenget med en "leseplate" (wow, aldri hørt det uttrykket før - jeg velger å kalle det en "e-Book") er at den IKKE er en PC. Den er lettere og bruker mindre strøm. Og så er den langt billigere og mindre. De fleste er omtrent på størrelse med et DVD-cover. På digitalbok.no selger de e-book lesere. Ikke akkurat den du forespurte tror jeg, men du finner sikkert en som dekker dine behov der. Lenke til kommentar
alfie70 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 På digitalbok.no selger de e-book lesere. Ikke akkurat den du forespurte tror jeg, men du finner sikkert en som dekker dine behov der. Takk og takk. Der var det noe å sikle over ja. Lenke til kommentar
aslat Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Digitalbok.no selger Cybook og Iliad. I tillegg finnes Kindle fra Amazon og Sony Reader fra Sony. Som det står på lenken som innledet tråden kan du kjøpe en rebrandet Gemstar GEB1150 fra ebookwise. Dette er en meget enkel leseplate som derfor også er rimelig. Mer informasjon om leseplater finnes på www.mobilread.com og leseplate.blogspot.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå