Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe leseplate

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så langt jeg vet har ingen av disse vært til salgs i Norge.

Jeg vet at det er gjort et lite forsøk med salg av elektroniske bøker i Norge, men der ble en helt annen leser brukt. Forsøket var vel mer eller mindre mislykket.

Tror faktisk eBay er omtrent den eneste plassen det reelt er muligheten å få tak i noe slikt.

Lenke til kommentar
Så langt jeg vet har ingen av disse vært til salgs i Norge.

Jeg vet at det er gjort et lite forsøk med salg av elektroniske bøker i Norge, men der ble en helt annen leser brukt. Forsøket var vel mer eller mindre mislykket.

Tror faktisk eBay er omtrent den eneste plassen det reelt er muligheten å få tak i noe slikt.

Hm. Synd, men takk for opplysningen.

Lenke til kommentar

Dette er jo egentlig en Tablet-PC med begrensede funksjoner.

En tablet-PC er en PC med kun få knapper og en trykkfølsom skjerm.

Man får også en mellomting mellom en bærbar og en Tablet men man kaller også disse for Tablet-PC.

Det er rett og slett en bærbar der du kan vri rundt skjermen og legge den ned med selve skjermen opp på den måten skjuler du tastaturet og man kan lese på skjermen eller bruke de trykkfølsomme fordelene.

Edit: Fant denne på Finn.no, kan jo fungere som leseplate den i tillegg til at det er en fullverdig PC.

Endret av Zatuu
Lenke til kommentar
Zatuu: Hele poenget med en "leseplate" (wow, aldri hørt det uttrykket før - jeg velger å kalle det en "e-Book") er at den IKKE er en PC. Den er lettere og bruker mindre strøm.

Og så er den langt billigere og mindre. De fleste er omtrent på størrelse med et DVD-cover.

Lenke til kommentar
Zatuu: Hele poenget med en "leseplate" (wow, aldri hørt det uttrykket før - jeg velger å kalle det en "e-Book") er at den IKKE er en PC. Den er lettere og bruker mindre strøm.

Og så er den langt billigere og mindre. De fleste er omtrent på størrelse med et DVD-cover.

På digitalbok.no selger de e-book lesere. Ikke akkurat den du forespurte tror jeg, men du finner sikkert en som dekker dine behov der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...