magnusbe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Eg såg ein episode av The New Adventures of Robin Hood på Viasat 4 i dag. Den fyrste sesongen av denne serien hugsar eg var litt underhaldande, heilt over-the-top og ganske teit, men moro å sjå på ein sundag morgon. I dag var det altså ein episode der det kjem ein surfar frå California i tidsmaskin til Sherwoodskogen. Han såg ut som Vanilla Ice og sa dude heile tida. På eit tidspunkt tryllar Rowena to rullebrett om til flygande surfebrett... Dette er verkeleg det verste eg har sett på TV. Nokon verre? Endret 12. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 threshold en Voyager episode har blitt kåret til den dårligste star trek episoden noen gang Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Hehe, den ser ille ut, ja: http://memory-alpha.org/en/wiki/Threshold Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dead Zone, sesong 2, aller siste episode. Første sesong sluttet med en av de beste cliffhangerene noensinne. Sesong 2 hadde omtrent ikke cliffhanger i det hele tatt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 må være musical episoden til "7th Heaven", hater den episoden! Tar heller oppvasken istedenfor og se eller høre for den saks skyld den episoden Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Såg Black Market, Battlestar Galactiva Re-Imagined SE02E14. Den var så dårleg at eg måtte sjå etter om andre var samde med meg. Og jammen var det ikkje den episoden produsenten Ronald D. Moore likte minst også. Eg liker BSG veldig godt, men denne episoden var verkeleg svak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå