Gå til innhold

øydelagd strømtilførsel på harddisk

Anbefalte innlegg

Etter å tatt ut harddisken for å bytte litt på kvar den skulle stå klarte eg å bøya/knekka den eine av tappane som strømkontakten skal stå på. Etter det har eg ikkje fått disken til å verka :no: Er det noko fare å prøve å bøye den tilbake, eller vil disken svikte totalt viss ein av "tappane" ikkje verker?

Skal ta eit bilete etterkvart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter å tatt ut harddisken for å bytte litt på kvar den skulle stå klarte eg å bøya/knekka den eine av tappane som strømkontakten skal stå på. Etter det har eg ikkje fått disken til å verka :no: Er det noko fare å prøve å bøye den tilbake, eller vil disken svikte totalt viss ein av "tappane" ikkje verker?

Skal ta eit bilete etterkvart.

hvis det er en ekstra SATA strømkabel på strømforsyningen kan du bare bruke den. Eller tror jeg ikke det skulle gjøre noe om du bøyde den tilbake. Husk det er bare strømmen til harddisken. Pass på at den står som den var da.

Lenke til kommentar

det viser seg no at "pinnen" er bøyd. Eg får ikkje opp harddisken i bios eller i windows. Nokon idear om det går ann å fikse det, eller må eg rekne disken som tapt?

edit: den var visst ikkje knekt allikvell, berre eg som byrjar å bli blind :blush: Noko verktøy som godt egna til å bøye den tilbake? er det fare for kortslutning viss eg bruker skrujern?

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

beklager... trudde eg hadde gjort det for lenge sidan. Har diverre for tiden bare tilgang på eit elendig kamera, så bildekvaliteten blir så som så. Du ser at det mangler delvis ein pinn der.

edit: den var visst ikkje knekt allikvell, berre eg som byrjar å bli blind :blush: Noko verktøy som godt egna til å bøye den tilbake? er det fare for kortslutning viss eg bruker skrujern?

post-143404-1218458665_thumb.jpg

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
det viser seg no at "pinnen" er bøyd. Eg får ikkje opp harddisken i bios eller i windows. Nokon idear om det går ann å fikse det, eller må eg rekne disken som tapt?

Hvis pc'en er av er det ingen fare for kortsluttning. Det er vel ingen verktøy som "egner" seeg ti å bøye den tilbake. Bruk fingeren om det er mulig. Harddisken er ikke tapt, men om den skulle knekke må du nok sende den inn på et verksted. Det kan enkelt bytte ut pinnene.

NB: Når du jobber inne i maskinen er det ofte stor fare for statisk elektrisitet. Ta på noe metall før du begynner, f. eks: et kjøleskap, kabinettet, en stållampe osv. Da lader du deg selv ut. Hvis ikke kan du kjøpe et armbånd som hindrer dette å skjem under jobbingen.

Lenke til kommentar

Enig med Hårek. Tror ikke det gjør så veldig mye. Om pinnen er sånn nogenlunde rett så vil den vil bli tvunget tilbake til eksakt posisjon når du presser kabelen på plass. Bare ikke trykk pinnen ned, men inn i hullet den opprinnelig skulle til så vil den nok rette seg.

Lykke til

Lenke til kommentar
er enig i at det ikkje er noko bra bilete, men mobilkamera og håplause bilete kan det nok aldri bli bra. Prøvde å ta lenger vekk, men då såg ein ikkje pinnane.

Ser ut til at disken virker, takk for hjelpa!

Beklager at jeg spør, men jeg er bare nysgjerrig.

Hvordan fikset du den? Bøyde du den tilbake?

Lenke til kommentar

Eg fann no ut kvifor harddisken av og til ikkje responderer, straumkontakten eg festar sit ikkje skikkeleg på og hoppar litt av slik at det ikkje blir kontakt. Sjå bilete (trur dei er betre denne gongen :p ) Nokre idear til kva eg kan gjera for å festa kontakten tettare til hdd. Når eg held nede, pressar inn går det fint. Er det problem å feste ein strips eller liknande i botn der og trekkje kabelen gjennom og sjå om det hjelper. Nokon med andre gode idear? Ops eg har ei vifte på motsett side av hdd-ane som kan ver litt i vegen.

post-143404-1218618183_thumb.jpg

post-143404-1218618188_thumb.jpg

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...