Thom Merlin Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Redigert en masse på fargene og er litt usikker på hvordan det ble. Jeg klarer ikke helt å bedømme det lenger Men liker egentlig selve bildet, gjør dere? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Det blir for mye fargelek for meg. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Det var et fælt grønnstikk over det bildet, hvorfor beholdt du ikke originalfargene? Tok meg forøvrig den frihet å trykke på "auto color" i Photoshop med dette bildet, fungerte mye bedre synes jeg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jepp. Men støyen synes jeg er veldig plagsomt. Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 3. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Greit. Skal se å få fikset bildet. Takker for rask tilbakemelding Endret 3. august 2008 av Thom Merlin Lenke til kommentar
DHM Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Jeg likte det faktisk med grønnstikket, det minner meg om noe fra en Gorillaz musikkvideo eller liknende. Synes egentlig det ble litt kjedelig med vanlige farger. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Motivet er flott, villmarken med dets frihetsfølelse og avkobling fra mas og det som verre er preger dette bildet etter mitt syn. Men det er synd forgrunnen er så mørk. Dette samt den heslige grønnfargen trekker ned. Endret 3. august 2008 av Autoxave Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Du kan få en del mer ut av skyene her tror jeg, kanskje gjør de litt mer dramatiske Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Versjonen i normale farger: Er enig i at støyen i den øvre delen av bilde er ødeleggende, men om jeg ser vekk ifra det liker jeg bilde veldig godt. God komposisjon, fantastiske skyer og silhuetten av treet fremhever skyenes dominanse. Er nok rom for en del etterbehandling om det er ønsket. Endret 3. august 2008 av gorpium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå