dabis Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei sitter her å lurer på hvilket domenenavn jeg skal ha. Vil seff ha ”.no” på slutten men det er vist noen regler der. Så siden faren min har et firma og et organisasjonsnummer så lurte jeg på om jeg bare kan sette det i hans navn for så og bruke siden som portofolie for meg selv. Er ingen regler på at han som eier domenet skal bruke det eller noe sånt. takk for svar Lenke til kommentar
marsipankake Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det går fint å bruke din fars firma så lenge det på papiret er hans firma som har registrert domenet. Du kan også greit selv betale utgiftene i eget navn og ellers bruke deg selv som kontakt. Lenke til kommentar
dabis Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det går fint å bruke din fars firma så lenge det på papiret er hans firma som har registrert domenet. Du kan også greit selv betale utgiftene i eget navn og ellers bruke deg selv som kontakt. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå