Gå til innhold

Skal kjøpe PS3.. Kjøpe nå eller vente?

Beyma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vurderer og kjøpe PS3, men jeg vil ha de som klarer og kjøre PS2 spill. Jeg har beholdt noen PS2 spill som var mine favoritter når jeg solgte min PS2. Har vært rundt omkring på QXL og Finn og fant denne: PS3 80gb Bundle.

Jeg har spurt der om den tar europeiske ps2 spill og dvder og fyren som selger det sier at den gjør det. Burde jeg by på den, eller burde jeg finne en 60gb? Evt. om det er noen av dere som har en 60gb til salg? :)

Lenke til kommentar
Jeg vurderer og kjøpe PS3, men jeg vil ha de som klarer og kjøre PS2 spill. Jeg har beholdt noen PS2 spill som var mine favoritter når jeg solgte min PS2. Har vært rundt omkring på QXL og Finn og fant denne: PS3 80gb Bundle.

Jeg har spurt der om den tar europeiske ps2 spill og dvder og fyren som selger det sier at den gjør det. Burde jeg by på den, eller burde jeg finne en 60gb? Evt. om det er noen av dere som har en 60gb til salg? :)

Fyren bløffer. 80GB med BC er vel bare gitt ut i Korea og US om jeg ikke tar feil, og ihvertfall ikke i europa. Ja det er sone på BC, Bluray og DVD'er. PS3 spill er sonefrie.

60GB med BC begynner vel å bli sjelden vare. Siste mann til mølla osv.

Lenke til kommentar

Å vente på ny PS3'er med PS2-kompatibilitet nå vil bli en tålmodighetsprøve. Det er ikke noen planer om å inkludere dette med det første. Og 60gb er vanskelig å få tak i.

Så selv om det ikke er optimalt, så ville jeg nok heller valgt å kjøpe 80gb, og i tillegg slenge med en ps2 i tillegg (som går for under tusenlappen nå om dagen).

Lenke til kommentar
Å vente på ny PS3'er med PS2-kompatibilitet nå vil bli en tålmodighetsprøve. Det er ikke noen planer om å inkludere dette med det første. Og 60gb er vanskelig å få tak i.

Så selv om det ikke er optimalt, så ville jeg nok heller valgt å kjøpe 80gb, og i tillegg slenge med en ps2 i tillegg (som går for under tusenlappen nå om dagen).

Jeg har prøvd og får kontakt med de som selger ps3 60 gb på Finn.bo, men av en eller en annen grunn så får jeg ikke svar. Kanskje emailen min er dust. Er vel kanskje best og kjøpe en ps2 og en ps3 da, om jeg ikke får tak i en 60 gb.

Lenke til kommentar

Og med 80GB får man med DS3, som kjøpt utenom koster noen hundrelapper ekstra. Og man kan da også sette inn 320 gb mer i 80 gb også. Da har man fortsatt 40 GB mer enn om man kjøpte 40'en. Dessuten, nå er det jo bare 2 uker igjen, begynner å bli mindre og mindre vits å ikke vente.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kommer en 160 GB også

"Ifølge Eurogamer, vil spillgiganten lansere en 160 Gigabyte-versjon av Playstation 3 den 31. oktober med en prislapp på 449 euro (noe som vil tilsvare rundt 4.500 norske kroner).

Modellen dobler lagringsplassen i forhold til 80 Gigabyte-versjonen, som er i salg fra fredag i Europa, og vil også inneholde ferdig nedlastet, ikke-spesifisert materiale til en verdi av rndt 70 euro. Forøvrig er den helt lik 80 Gigabyte-modellen."

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=524920

Blir spennende og se hvilket innhold det er snakk om.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...