Nevnarion Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vent. 80 GB kommer i slutten av august. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jepp anbefaler å vente på 80gb versionen, som koster det samme som 40gb gjør nå og er bundlet med DualShock 3 kontrolleren. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Okei, får vel det da Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jepp anbefaler å vente på 80gb versionen, som koster det samme som 40gb gjør nå og er bundlet med DualShock 3 kontrolleren. Koster i teorien like mye som 40Gb-versjonen. Norge er jo ikke akkuratt kjent for å ikke kjøre med påslag Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Jepp anbefaler å vente på 80gb versionen, som koster det samme som 40gb gjør nå og er bundlet med DualShock 3 kontrolleren. Koster i teorien like mye som 40Gb-versjonen. Norge er jo ikke akkuratt kjent for å ikke kjøre med påslag Men da blir kanskje 40 gb billigere og en 2.5 hard disk på 250 gb har jeg hjemme Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det i slutten av august PS3 80gb kommer ? har penger på det tidspunktet, så er gira på å kjøpe rundt den tida = ) Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Ja tror det.. Hørt med flere butikker og siny leverer ikke flere ps3 nå, sikkert pga de holder igjen eller skal erstatte den med 80gb Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 27 August ifølge VG.no http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=194217 Men den mangler PS2 støtte som jeg ønsket meg :-( Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Men Sony har sagt at å ta tilbake PS2-støtten på nåværende tidspunkt ikke er aktuelt, og at de ser det an med tiden om de skal gjøre det. Derfor er det bare å glemme dette, med mindre man vil vente veeldig lenge på ps3 da. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vent til nye utgaven kommer, siden 40gb ikke er på lager noen steder Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Men Sony har sagt at å ta tilbake PS2-støtten på nåværende tidspunkt ikke er aktuelt, og at de ser det an med tiden om de skal gjøre det. Derfor er det bare å glemme dette, med mindre man vil vente veeldig lenge på ps3 da. Fullstendig klar over dette.. Men fortsatt like skuffet over dette.. Dessuten er det ikke så stor nyhet med større hardisk. Jeg syns de burde gjort noen flere endringer. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg syns de burde gjort noen flere endringer. Det er jo en endring til da. Det følger med en Dualshock 3. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg syns de burde gjort noen flere endringer. Det er jo en endring til da. Det følger med en Dualshock 3. Uten å skulle kreve for mye, syns jeg egentlig dette burde fulgt på alle PS3 som noen gang er blitt solgt.. Men det var jo "umulig". Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den kommer jo til å koste 500 kroner mer ca da. Om man regner 3500 i dag. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har også samme problem, men har kommet fram til å vente. Er det noen nettbutikker der jeg kan forhåndsbestille slik at jeg får den 27. august? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Da var PS3 endelig bestilt her. Edit: og der var 1. leveranse fra absoluttspill utsolgt. Haha. Glad jeg var såpass impulsiv og kjøpte så snart jeg fikk linken til en forhåndsbestilling. Hadde egentlig tenkt å vente litt til, eller bare kjøpe 27. august, men ser at pågangen fortsatt er enorm for PS3. ^^ Endret 9. august 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
eberland Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Noen som vet om 80GB versjonen har 90nm eller 65nm cpu? Lest litt forskjellig rundt om.. Har jo litt å si på støynivået! Endret 11. august 2008 av eberland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå