Gå til innhold

Skal kjøpe PS3.. Kjøpe nå eller vente?

Beyma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp anbefaler å vente på 80gb versionen, som koster det samme som 40gb gjør nå og er bundlet med DualShock 3 kontrolleren.

Koster i teorien like mye som 40Gb-versjonen. Norge er jo ikke akkuratt kjent for å ikke kjøre med påslag :)

Lenke til kommentar
Jepp anbefaler å vente på 80gb versionen, som koster det samme som 40gb gjør nå og er bundlet med DualShock 3 kontrolleren.

Koster i teorien like mye som 40Gb-versjonen. Norge er jo ikke akkuratt kjent for å ikke kjøre med påslag :)

Men da blir kanskje 40 gb billigere og en 2.5 hard disk på 250 gb har jeg hjemme :)

Lenke til kommentar
Men Sony har sagt at å ta tilbake PS2-støtten på nåværende tidspunkt ikke er aktuelt, og at de ser det an med tiden om de skal gjøre det. Derfor er det bare å glemme dette, med mindre man vil vente veeldig lenge på ps3 da. :)

Fullstendig klar over dette.. Men fortsatt like skuffet over dette.. Dessuten er det ikke så stor nyhet med større hardisk. Jeg syns de burde gjort noen flere endringer.

Lenke til kommentar
Jeg syns de burde gjort noen flere endringer.

Det er jo en endring til da. Det følger med en Dualshock 3.

Uten å skulle kreve for mye, syns jeg egentlig dette burde fulgt på alle PS3 som noen gang er blitt solgt..

Men det var jo "umulig".

Lenke til kommentar

Da var PS3 endelig bestilt her. :D

Edit: og der var 1. leveranse fra absoluttspill utsolgt. Haha. Glad jeg var såpass impulsiv og kjøpte så snart jeg fikk linken til en forhåndsbestilling. Hadde egentlig tenkt å vente litt til, eller bare kjøpe 27. august, men ser at pågangen fortsatt er enorm for PS3. ^^

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...