mackanz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Försöker egentligen finna ut fokusproblemen med denna Sigma 70-200, men tyckte jag fick till en ok blink i alla fall. Håller också på att lära mig att skarpa upp bilder så jag tar gärna emot kritik/tips. Hård crop. Eos 30D Sigma 70-200@175mm ISO 100 f/6,3 1/320 sec. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Croppen er ok, og posituren til golfspilleren er topp. Det eneste som plager meg er at himmelen er så voldsomt utbrent. Det skriker mot de hvite golfklærne. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Tackar! Hade gärna fått himmelen blå, men vet inte helt hur bara Lenke til kommentar
hsoberg Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg liker bildet. Du får fram den "typiske" golf-posituren. Men også jeg synes det blir for lyst. Jeg tok meg derfor friheten å legge på litt blåfarge på himmelen. Bildet er etter min smak fortsatt litt for lyst, men himmelen har fått en litt annen tone nå. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Härligt! Jag fick till en kalas himmel, men tyvärr blev keps och handske också en del blå. Bästa är väl manual selection och sen gradient, men mina PS kunskaper stoppar en bit innan det. Endret 3. august 2008 av mackanz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå