Mokko Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg har to spørsmål, kom hjem fra ferie i går og har lett gjennom x anntall tråder, men har ikke funnet svar på dem. Spør jeg dumt så får dere bare unnskylde, men jeg ville bli veldig glad hvis noen svarte meg! 1. Vil GTA IV noen gang få støtte for Trophies? (og når..?) 2. Hvis svaret er ja på spm 1, vil det å bruke "koder" regnes som juks, og dermed føre til at du ikke får noen trophies? (Mener å ha lest at det var sånn på X360.. ) På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Henger meg på her jeg. Ser at GTA IV har Trophies, men jeg har ikke fått på min save. En update jeg har glemt? Eller noe annet? Lenke til kommentar
Coraxx Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 ikke ute enda, og jeg håper virkelig ikke at du kan jukse deg til trophy`s . Da mister jeg all respekt for R* Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Endelig kom Trophies til PS3. Men har faktisk hørt at du må restarte spillet på nytt for å få tildelt Trophies. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Du må starte på nytt for å få trophies, ja. Og hvis du bruker koder blir to trofeer blokkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå