WheelMan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Til høsten kommer Nvidias "big bang II", med drøssevis av nyheter på driverfronten. Les mer Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Høres spennende ut, foreløpig, så er jeg helt greit fornøyd med driverne. (dog, er jeg litt usikker på windows driverne, da de ikke intereserer meg så veldig mye) Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Spennende Kan man kjøpe et kort fra 9 serien og bruke et kort fra 8 serien som ppu også tro? Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 dette lover jo godt. hvis jeg forstå det riktig så kan jeg da bruke det 8800gt kortet jeg har liggende som fysik kort da. og gtx280 som står i maskinen som skjermkort? hvis det er så så er det jo genialt av nvidia. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 da blir vel et av 9800GTX kortene noe å satse på til høsten da jeg skal oppgradere fra 8800GTS allikevel Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Dette blir meget spennende. Selv venter jeg på nyere drivere enn 177.35 som fungerer for alle G92 kort. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 er denne bare for stasjonære eller blir den også for bærbare kort? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 OpenGL 3.0 Jeg håper dette setter punktum for en lengre tid med dårlige drivere fra nVidia. (og jeg håper på drivere til mitt GeForce 8700GT) Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Vil man kunne benytte seg av et gammelt nVidia kort som fysikk prosessor på et hovedkort som ikke støtter SLI? Vil anta at det ikke vil være verdt å kjøpe nytt hovedkort for nærmere 2000kr om man allerede sitter på et P45 brikkesett. Vurderer å oppgradere 8800GT kortet på et tidspunkt i løpet av høsten. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Dette med PhysX burde fungere uavhengig av SLI, siden selv CPU kan utføre oppgavene, men ikke ta det for gitt. Endret 3. august 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tipper at som vanlig så må vi ha sli hovedkort, men tipper det dukker opp moddede drivere som gjør det mulig på et non sli hovedkort så lenge det har pci-e 16x 2 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Nja, som Theo sier så skal det fungere uavhengig av SLi. Eneste "kravet" tror jeg er skikkelig båndbredde på porten, selv om det vil fungere på en x4 port - dog med litt dårligere ytelse Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 XeRam og Malvado: Jeg ser ingen grunn til å lage en kunstig sperre mot Physx ved bruk av "kun" ett skjermkort. Dagens skjermkort er jo så kraftige at de har mye overskuddskapasitet i normale oppløsninger. Lenke til kommentar
dddddj Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Høres spennende ut. Hva er det PhysX egentlig gjør? Vil det hjelpe ytelsen å bruke 9800GTX+ og et GTX280? Jeg tror ikke det kan konkureres med Crossfire teknologien til ATI at man kan bruke forskjellige type kort i samma serie samtidig. Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 "en Geforge 180-driver" Men blir spennende dette må nesten ta fram 8800gt kortet mitt å teste igjen da Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg er litt bekymret for at en helt ny generasjon med bugs vil bli introdusert. Jeg er sliten av SLI problemer på min maskin etter jeg anskaffet mitt 8800GTX nummer 2 for kort tid siden (komplett kjørte en kampanje på det). Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Høres spennende ut.Hva er det PhysX egentlig gjør? Vil det hjelpe ytelsen å bruke 9800GTX+ og et GTX280? Jeg tror ikke det kan konkureres med Crossfire teknologien til ATI at man kan bruke forskjellige type kort i samma serie samtidig. Det vil nok hjelpe i spill som støtter PhsyX ja. Det kan nok bli noe liknende, når/hvis PhsyX tar av. "en Geforge 180-driver" Men blir spennende dette må nesten ta fram 8800gt kortet mitt å teste igjen da Fixed. Tihi, ja Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Er litt enig med Simen1 at det blir dumt å sette av et helt kort kun til Physx. Vi får se hva dette materialiserer seg til. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 177.66 ga et markant ytelseshopp for 9800x2, og gir driverne i september tilsvarende ytelseshopp kan dette bli veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå