breisladd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ser at Gigabyte har lagt ut ny bios (F13) til Hk mitt, kjører for tiden på F12. Men på sidene til gigabyte står det ingen tekst om hva som er fikset i den nye biosen, det står bare "Formal release". !Hva skal det bety?! http://www.giga-byte.com/Support/Motherboa...?ProductID=2314 Noen som har peil?? Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Ingen som vet noe?? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 "Enable 45nm CPU with non official support, due to Intel having no official guarantee for 45nm CPUs on non-3 series chipsets" http://www.station-drivers.com/page/gigabyte/ga-965p-ds3.htm Med andre ord er det (angivelig) nå uoffisiell støtte for 45nm-prosessorer på dette kortet. Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hmmmmm. snodig at de ikke skriver det selv. Men jaja, hele poenget har jo vært å kunne bruke 45 nm prosessor på hovedkortet med den biosen. Trodde ikke de fikk det til med rev 1.0. Lurer på om det er værdt å prøve det, er litt sugen på en e8500 eller en q9450.. Hehe.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 De kunne nok ikke skrive det da det er en UOFFISIELL støtte det er snakk om. Selv om du skulle putte en E8500 inn der, er det ikke sikkert at du får riktig FSB-frekvens da. 1066 for hovedkortet, og 1333 for E8500 vet du. Så for å få riktig FSB må du klokke opp FSB til 333MHz (fra 266 som er standard på det kortet). Lenke til kommentar
breisladd Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Åja, du taler visdom.. Har jo klokket til 3.2 ghz, tror det var over 333 Mhz fsb, hvis jeg husker riktig (og ikke har misforstått). Men når den tid kommer at jeg trenger en ny prosessor (har veldig lyst på, men trenger strengt tatt ikke, min e6600 funker som fjell enda), så er nok en oppgradering av skjermkort og hovedkort inne i bildet vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå