Jon_ Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nå når jeg nettopp har fått CD PVR, så er tydeligvis alle kanaler gratis en liten stund. Jeg har begynt å ta opp filmer en masse mens jeg har tilgang, men jeg kom plutselig på at det kan vel være mulig at disse blir utilgjengelige når jeg mister tilgang til canal plus? Er det slik at dekoderen ikke får spilt av opptakene når jeg ikke får sett canal plus lenger, eller har jeg de tilgjengelig uansett når jeg har lagret dem? Lenke til kommentar
brumlebass1 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei, jonarvid! Jeg vil tro at du mister tilgangen til opptaket (ikke får avkodet det) når 'hvetebrødsdagene' er over. Du kan jo teste med et opptak du allerede har gjort, så ta ut kortet og forsøke å spille av opptaket. Eller enda bedre; gjør et opptak fra en av C+-kanalene nå mens du har tilgang. Vent til du er ferdig med de 18 dagene med tilgang til alt, og prøv å spille av (med kortet i PVR'en). Fortell oss andre resultatet! / Mvh Brumlebass Lenke til kommentar
VF-racing Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Regner med at du tar opp ett ukodet signal. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Regner med at du tar opp ett ukodet signal. Det virker sånn. Jeg tok ut kortet (burde tenkt på det selv!), og fikk spilt av alle filmene jeg hadde tatt opp. Så da er det bare å fylle opp HDen mens jeg har sjansen :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå