Gå til innhold

Er det noe poeng i å ta opp filmer i gratisperioden på canal plus?

Anbefalte innlegg

Nå når jeg nettopp har fått CD PVR, så er tydeligvis alle kanaler gratis en liten stund. Jeg har begynt å ta opp filmer en masse mens jeg har tilgang, men jeg kom plutselig på at det kan vel være mulig at disse blir utilgjengelige når jeg mister tilgang til canal plus?

Er det slik at dekoderen ikke får spilt av opptakene når jeg ikke får sett canal plus lenger, eller har jeg de tilgjengelig uansett når jeg har lagret dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jonarvid!

Jeg vil tro at du mister tilgangen til opptaket (ikke får avkodet det) når 'hvetebrødsdagene' er over. Du kan jo teste med et opptak du allerede har gjort, så ta ut kortet og forsøke å spille av opptaket.

Eller enda bedre; gjør et opptak fra en av C+-kanalene nå mens du har tilgang. Vent til du er ferdig med de 18 dagene med tilgang til alt, og prøv å spille av (med kortet i PVR'en). Fortell oss andre resultatet! :no: / :grin2:

Mvh

Brumlebass :cool:

Lenke til kommentar
Regner med at du tar opp ett ukodet signal.

Det virker sånn. Jeg tok ut kortet (burde tenkt på det selv!), og fikk spilt av alle filmene jeg hadde tatt opp. Så da er det bare å fylle opp HDen mens jeg har sjansen :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...