exmx Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) ISO: 100 Lukketid: 15" Blender: 8.0 Kamera: Olympus E-420 Syntes bilde ble litt kult, men litt misfornøyd med skarpheten og ganske irritert over broen bak. Må si at det var litt skummelt å klarte over gjerde på broen midt på natten. Tipper endel bilister som kjørte forbi trodde jeg skulle hoppe ^^ Har kanskje tenkt meg bort å ta bilde av broen igjen i kveld for å se om jeg greier å ta noen bedre bilder. Endret 3. august 2008 av exmx Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Likte motivet, men det var som sagt litt uskarpt. Ser også ut som det er en del bildestøy. Syns ikke det ser ut som 15 sek lukkertid når jeg ser på vannet under broen. Sikker på at EXIF er riktig? Er det mulig å få tatt et bilde der broen i bakgrunnen ikke synes? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg liker brobilder, men de må holde mål teknisk. Uskarphet kan ikke godtas i så enkle bilder. Men jeg synes ikke det er ille her. Broen i bakgrunnen er vel ikke noe problem. Jeg liker at den er der. Uansett er det kjempe-enkelt å fjerne den i Photoshop. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gjentakelser innover i bildet er tøft, og dette er ikke noe unntak. Skarpheten plager meg ikke nevneverdig, da er det heller verre med fargestøyen. Jeg ville fjernet den nærmeste av lyktene som står på pilarene, og prøvd å fjerne litt støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå