Blib Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Sitter her på en kamerats PC, og de sliter sykt med den. Ja, den trenger SKIKKELIG en reinstall, men de gidder ikke, og jeg gidder ihvertfall ikke! Hovedproblemet er da at de har noe villt med Spyware eller noe slikt installert, slikt at hver 5te minutt dukker det opp en popup, uansett hva som kjører. Har også prøvd å disconnecte, men disse progammene connecter selv. Jeg har kjørt både Adaware 6.0 og Norton Antivirus på PCen og fjkernet godt over 100 programmer, men det er noe der enda altså... Noen som vet en sikker måte å fjerne de på uten å reinstallere Windows? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 kjør spybot 1.2 kjør msconfig og fjern all dritt under oppstart kjør regedit og slett mapper som du vet er spyware (under local machine og current user - software) http://spybot.safer-networking.de/index.ph...n&page=download Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Spybot Search & Destroy fjerner det meste, tilogmed ting som ikke Ad-aware klarer å fjerne. Så last det ned og gjør et forsøk (freeware). EDIT: Heraldo var raskere enn meg ja Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 husk å oppdater adware filen da så du fjerner mer, kjør også litt antivirus og sjekk om en også er up to date Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 jeg er kjappere enn Lucky Luke og hans skygge Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 RegCleaner 4.3 er også et program som det er verdt å ta en extra titt på. Det har endel valgmuligheter. Fås med norsk meny, men engelsk er standard. Gå på Alternativer for å forandre språk. Den mest brukte funsksjonen er: Verktøy - Rens Registeret - Alle Ovenstående alternativer Du finner det her: http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Rart ingen har nevnt AdAware. Last det ned fra downloads seksjonen der. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Rart ingen har nevnt AdAware. Last det ned fra downloads seksjonen der. Hmm... rart ikke folk leser det opprinnelige spørsmålet ordentlig før de svarer ... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 AdAware er nevnt, bare du som ikke har lest igjennom skikkelig. edit: se her ja, kjetilkl var før meg Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Norton Antivirus på PCen og fjkernet godt over 100 programmer, men det er noe der enda altså... Og jeg regner da med at du har oppdatert NA? Vist de har greid å få så mye dritt in på PC'en er det vel en mulighet for at de har glemt å oppdatere antivirusen ogsåå... ;-) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Rart ingen har nevnt AdAware. Last det ned fra downloads seksjonen der. Hmm... rart ikke folk leser det opprinnelige spørsmålet ordentlig før de svarer ... Hmmmm :oops: Lenke til kommentar
macrules Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Norton Antivirus på PCen og fjkernet godt over 100 programmer, men det er noe der enda altså... Og jeg regner da med at du har oppdatert NA? Vist de har greid å få så mye dritt in på PC'en er det vel en mulighet for at de har glemt å oppdatere antivirusen ogsåå... ;-) Hadde ei på supporten idag. Jeg spør har du oppdatert antivirus-programmet ditt? Hun svarer, jeg lastet ned norton i forrige uke. Like dumt som; Jeg har 2003 versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå